MAGDALENA MILCZEWSKA
DYREKTORka

Jestem nauczycielką mianowaną oraz trenerką. Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku edukacja początkowa z reedukacją. Ukończyłam kurs zarządzania oświatą.

Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Kierowałam projektami i programami o zasięgu ogólnopolskim oraz międzynarodowym. Pomaga mi w tym doświadczenie, które zdobyłam jako instruktorka harcerska.

UCZESTNICZYŁAM W WIELU PROJEKTACH W RAMACH PROGRAMU ERASMUS+, CO UMOŻLIWIŁO ZDOBYCIE SZEROKIEJ WIEDZY I DOŚWIADCZEŃ Z ZAKRESU EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ.

Obserwowałam, jak wygląda wychowanie i edukacja przedszkolna w Finlandii, Estonii, na Islandii, we Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Francji, Turcji i na Łotwie.

Współtworzyłam również koncepcję Warszawskiego Centrum Edukacji Przyrodniczej i Rekreacji „Folwark Bródno”, w ramach którego działa Zielone Przedszkole.
Jestem autorką wielu artykułów z zakresu wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Prowadzę szkolenia dla nauczycieli oraz studentów pedagogiki, szczególnie z zakresu edukacji matematycznej, metod aktywizujących, w tym metody projektów badawczych. Zdobyłam nagrodę Burmistrza Dzielnicy Warszaw Targówek za wybitne osiągnięcia w pracy na rzecz oświaty warszawskiej.

Prywatnie jestem mamą dwóch córek: Julii i Hani.

ANNA KUK – NOWAKOWSKA
ZASTĘPCA DYREKTORki

Jestem absolwentką magisterskich studiów na Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Terapia Pedagogiczna. Ukończyłam również studia podyplomowe na dwóch kierunkach: Elementarnej pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną oraz Organizacja i zarządzanie placówkami oświatowymi. Wzbogacałam również swoją wiedzę i umiejętności biorąc aktywny udział w wielu kursach, warsztatach, szkoleniach czy konferencjach. Zdarzyło mi się również uczyć przyszłych nauczycieli prowadząc przedmiot na wyższej uczelni im. Bogdana Jańskiego w Warszawie. Jestem couchem i trenerem umiejętności rodzicielskich. Wspieram również pary podczas zajęć w szkole rodzenia.

 Prywatnie jestem bardzo szczęśliwą osobą, która uwielbia podróże, realizuje swoje pasje i delektuje się czasem spędzanym z rodziną i przyjaciółmi. Interesuję się zdrowym odżywianiem-kuchnią wolną od cukru, dziecięcym designem oraz wszelkimi technicznymi kreatywnymi działaniami. Najbardziej lubię tworzyć coś nowego z zapomnianych i pozornie niepotrzebnych rzeczy i oglądać seriale na które warto zmarnować czas. Ostatnio odkrywam na nowo „Małego Księcia”. Jestem nauczycielką z wyboru i powołania. Nawet urodziny obchodzę 1 września.

DOMINIKA WODZIŃSKA-BURKACKA
NAUCZYCIELKA - BRZOZY

Od wczesnych lat dorosłości marzyłam o pracy z dziećmi. Doświadczenie zdobywane przy prowadzeniu drużyn harcerskich, praca jako au pair w Anglii i Irlandii nie mogła mnie zaprowadzić nigdzie indziej niż na studia pedagogiczne i do pracy w przedszkolu, w którym będę mogła połączyć swoja pasję z wiedzą i umiejętnościami. W pracy kieruję się zasada traktowania dziecka jako podmiotowej, pełnowartościowej osoby, do której odnoszę się z należytym szacunkiem i zrozumieniem dla jego uczuć i potrzeb. W obszarze moich zawodowych zainteresowań i fascynacji można znaleźć leśną edukację, rodzicielstwo bliskości i pracę z dziećmi metoda Marii Montessori. Prywatnie jestem spełnioną mama dwuletniego Klimka i szczęśliwa mężatka pewnego mężczyzny.

JOANNA NARUĆ
NAUCZYCIELKA - DĘBY

Swoją przygodę z pedagogiką zaczęłam już w harcerstwie gdzie pokochałam aktywnie spędzany czas na świeżym powietrzu i obcowanie z przyrodą. Swój tytuł magistra zdobyłam z filologii angielskiej pisząc o swoim ukochanym pisarzu- Williamie Shakespearze. Odkąd pamiętam zawsze kochałam książki i tak zostało mi do dziś. Chciałabym swoją miłością zarazić dzieci aby rozwijały swoją wyobraźnię i podróżowały po wielu magicznych miejscach. Po studiach zaczęłam pracować jako niania, a potem w różnych szkołach językowych uczyłam dzieci języka angielskiego. Właśnie te doświadczenia utrwaliły moją miłość do dzieci i ich naturalnego optymizmu i radości z odkrywania. Postanowiłam kontynuować moją naukę na Akademii Pedagogiki Specjalnej gdzie ukończyłam Wychowanie Przedszkolne i wczesnoszkolne. Praca z dziećmi jest dla mnie bardzo inspirująca i satysfakcjonująca a w Zielonym Przedszkolu łączy się wiele moich pasji. W wolnym czasie lubię również obejrzeć dobry serial lub spotkać się z przyjaciółmi.

AGATA OSTROWSKA - CIĄPAŁA
NAUCZYCIELKA - DĘBY

Jestem absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku pedagogika ze specjalnością praca społeczno-wychowawcza z dzieckiem i rodziną oraz licencjackich ze specjalnością edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Systematycznie poszerzam swoją wiedze
i umiejętności podczas kursów m.in. rozwiązywanie konfliktów w oparciu o kręgi naprawcze, podstawy porozumienia bez przemocy, funkcjonowanie przedszkoli leśnych, Pomelody-edukacja muzyczna, metoda projektów badawczych.

Pracując z dziećmi stawiam na relacje i dawanie małym ludziom szans na samodzielne odkrywanie świata. W Zielonym Przedszkolu każdego dnia odkrywam, jak niezwykłe pomysły na rozwijanie swojej wiedzy i umiejętności mają dzieci, jeśli tylko mają na to przestrzeń.

Prywatnie jestem mamą Tadeusza. W wolnym czasie podróżuję, oglądam filmy i seriale. Moją największą pasją jest tworzenie małych i większych „dzieł sztuki” oraz pomocy dydaktycznych dla dzieci.

KATARZYNA WAWRYŁO
NAUCZYCIELKA - ŚWIERKI

Jestem wieczną optymistką, mamą niesamowitego chłopca oraz fanką uprawiania sportu – pływanie, jazda na rowerze, żeglarstwo, rolki. W wolnym czasie czytam książki o dzieciach, a z synem dla dzieci. Od 2009 roku pracuję z dziećmi. Daje mi to dużo satysfakcji. Wierzę, że każdy problem można rozwiązać, a każde dziecko może być szczęśliwe. W domu nie mamy telewizora więc jesteśmy trochę nie na czasie, ale za to czas spędzamy kreatywnie i na sportowo, bo bycie mamą to zarazem największe wyzwanie i największa przygoda. Propaguję idee wzajemnego szacunku i partnerskich relacji zarówno w domu, jak i w pracy.

EMILIA GARLICKA
NAUCZYCIELKA - SOSNY

Ukończyłam studia z Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, ponieważ odkąd pamiętam chciałam pracować z dziećmi. Aktualnie uzupełniam wykształcenie nie tylko kończąc ten kierunek na stopniu magistra, ale również uczestnicząc regularnie w różnego rodzaju kursach i szkoleniach. 
W pracy najważniejsze jest dla mnie zbudowanie z dziećmi relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i szacunku, aby czuły się w przedszkolu swobodnie i pewnie.
W kontakcie z najmłodszymi stawiam na dawanie dzieciom przestrzeni na własne emocje i działania co pozwoli im odkrywać świat swoimi ścieżkami. 
Muzyka pełni istotną rolę w moim życiu, lubię uczyć się grać na instrumentach i śpiewać co później wykorzystuję w pracy podczas rytmiki i codziennych czynności. Do tego jestem wiecznie uśmiechniętą osobą, która cieszy się każdym dniem.

 

Ilona bartosiak
NAUCZYCIELKA - SOSNY

Jestem wieloletnią nauczycielką, która najbardziej w swojej pracy lubi sprawiać radość, wywoływać uśmiech na twarzach dzieci oraz tworzyć najlepsze wspomnienia z czasu spędzonego w przedszkolu. 

Od 2013 roku pracuje w zawodzie nauczyciela nieustannie ucząc się nowych rzeczy oraz doskonaląc swoją pracę. 

Prywatnie mama, miłośniczka górskich wędrówek oraz animatorka imprez okolicznościowych.

DOMINIKA KOŻUCHOWSKA
NAUCZYCIELKA - Dęby

Ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki specjalnej na specjalności: profilaktyka społeczna z resocjalizacją na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ponadto mam kwalifikacje z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz czteroletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Jestem osobą uśmiechniętą i pozytywnie nastawioną do życia. Potrafię być wyrozumiała i cierpliwa, ale także konsekwentna i odpowiedzialna. Cały czas się rozwijam i kształcę, by być jeszcze lepsza w tym, co robię. Bardzo lubię dzieci i pracę z nimi. Od zawsze miałam kontakt z dziećmi, ponieważ mam czwórkę młodszego rodzeństwa i często jako starsza siostra pomagałam rodzicom w opiece nad nimi. Poza tym uwielbiam podróżować, czytać książki, śpiewać i gotować. Wolny czas najchętniej spędzam na łonie natury spacerując lub jeżdżąc rowerem. W pracy z dziećmi najważniejsze są dla mnie ich samopoczucie i bezpieczeństwo, a przy tym przekazanie im jak najwięcej wartościowych treści.

MAGDALENA STEPNOWSKA
NAUCZYCIELKA - ŚWIERKI

Being a teacher is a lot of fun for me. I love to use my creativity and follow children, their cognitive curiosity, and conduct experiments together. In my classes, we learn by experiencing with all our senses, so we often get dirty. I am passionate about music that accompanies me in my classes along with dance. Through Blues, Jazz, and Soul, I develop the musical potential of children. The most important thing at work for me is the emotional comfort of children and their safety, because only on this foundation can they develop effectively. I have many years of experience working with children. Jasper Juul, Marshall Rosenberg, Weronika Sherborne, and Maria Montessori are inspiring people for me. I am a speech therapist, clinical audiophonologist, and pedagogue. I have completed a certified FCE course which allows me to work in English. I have completed numerous courses and I am constantly improving my qualifications.

MARTA ROSTEK
NAUCZYCIELKA - jodły

Moje zainteresowanie pedagogiką pojawiło się w dzieciństwie. Pamiętam, że będąc już w przedszkolu bardzo chciałam zostać nauczycielką i być taka jak moja ówczesna wychowawczyni- uśmiechnięta, spokojna, „z głową pełną pomysłów”. Zamiłowanie do dzieci skłoniło mnie do podjęcia studiów pedagogicznych na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna ze specjalnością: surdopedagogika z terapią pedagogiczną oraz studia licencjackie na kierunku Pedagogika Ogólna ze specjalnością: wychowanie przedszkolne z edukacją wczesnoszkolną. Miałam okazję prowadzić Koło Naukowe, co umożliwiło mi wzięcie udziału w różnego rodzaju szkoleniach i warsztatach. Zdobyta wiedza oraz liczne praktyki w placówkach oświatowych pozwoliły mi zgłębić temat funkcjonowania i potrzeb dziecka. Posiadam też doświadczenie w pracy jako animator czasu wolnego oraz wychowawca kolonijny. Dodatkowo ukończyłam roczny kurs na Asystenta Osoby Niepełnosprawnej oraz Kurs Terapii Ręki. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki i tańca! Należę do zwolenników aktywności fizycznej. W pracy z dziećmi zależy mi na budowaniu relacji, opartej na wzajemnym szacunku i empatii.

Marcelina Kołodziej
NAUCZYCIELKA - JODŁY

Ukończyłam studia I stopnia na specjalności Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna oraz II stopnia na specjalności Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna z Terapią Pedagogiczną na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Podczas studiów brałam udział w innowacyjnym projekcie „Laboratorium Edukacji Przyszłości”, dzięki któremu poszerzyłam swoje kwalifikacje zawodowe. Nauczycielem zostałam z powołania, a praca z dziećmi sprawia mi wiele radości. Z zaciekawieniem obserwuje ich rozwój, to w jaki sposób poznają świat i wszystko co ich otacza. Uwielbiam podróże, długie spacery, jazdę na rolkach i górskie wędrówki. Moimi największymi pasjami są rośliny, których stale przybywa w moim domu, oraz najpiękniejsze spośród ptaków – flamingi.

MARTA KOLENDA
LEKTORKA - JODŁY

I graduated from Kazimierz Wielki University in Bydgoszcz and University of Social Studies in Łódź. Currently I’m finishing my combined TEFL course, together with Teaching Young Learners. I used to work in London. I love being with children because everyday I can learn something new from them. I have two years experience in billingual preschool. Working with children I focus on independence, curiosity and empathy. In my leisure time I like swimming, cycling, running and travelling. Personally I’m a happy mother of two years old Julek.

SHALINI YADAV
LEKTORKA - SOSNY

My name is Shalini Yadav and I am from India. I am living here in Warsaw since last 5 years. I completed my master’s degree in English Literature, I have 2 years of experience teaching in kindergarten. I love reading, drawing, music and cooking. I will be your child’s kindergarten English teacher this year. I am looking forward to an exciting and productive year with the children. I love teaching at kindergarten! My aim as a teacher is to help children discover the joy of learning and to help each child develop a strong belief in his or her own ability. I also want them to do their best. It is also primary importance to me that my students appreciate and respect other people opinion and differences.

ADRIANNA JANSON
LEKTORKA - BRZOZY

I lived in London as a child and in New York as a teenager. This expirience gave me an Opportunity to learn in different systems and in many ways. It also tought me how to speak English and how to teach others. I passed FCE and CAE Exams and I’ve studied Child Care at Warsaw University and now I’m on my last year of Psychology, at SWPS University. I gaind my expirience with kids working as a nanny, English tutor, support teacher, English teacher in a preschool and primary school. I believe in following the children’s needs rather than forcing them to always stick to the plan. This leads to fun and creative learning and supports having a safe relation with the teacher. I love kid’s curiosity of the world, since it fascinates me as well, so why not explore it together. I have a wide range of intrests like dancing, singing, arts and crafts, sewing, drawing and board games.

WERONIKA KWIATKOWSKA
LEKTORKA - dęby

Just a few words about me: Mom, wife, teacher and a dancer. Watch out, as I could discourse about myself for hours, so if you wish to know anything particular, don’t hesitate to ask. To be honest, my whole grownup life was about working with children and youths and you know what? I really do not have enough of it! I believe nothing brings me as much joy, satisfaction and happiness as watching my students’ development. Oh well… maybe besides seriously good food 😉 Of course, I did graduated from some universities and yes – I do have qualifications to teach (not only English) but what I find the most important in my “teacher’s experience” is the time spent with my own children and hours shared with my small students as these were the most meaningful classes with best professors for me ever. What I appreciate in my life the most are honesty, respect and kindness with a little dose of sarcasm and heap of humour. And good food.

BARBARA CIBOREK
LEKTORKA - ŚWIERKI

I’m Barbara Ciborek, an English teacher who graduated from University of Warsaw with a degree in Teaching English to Young Learners. Formerly here, in Zielone Przedszkole, I’ve been holding a position of a substitute teacher which has helped me to get to know not only all the staff and children, but most importantly to get to observe various teaching styles and children’s needs. In my work, I’m an avid fan of using storytelling and a multisensory approach.

AGNIESZKA ZAREMBA
POMOC NAUCZYCIELEK - BRZOZY

Swoje doświadczenie z dziećmi zdobyłam mieszkając większą część swojego życia w Libii, tam też prowadząc własne przedszkole z garstką Polonii mieszkającą wówczas ze mną. To było wyzwanie, które nauczyło mnie jak można pomóc dzieciom z innych regionów i zakątków świata, a także zmienić ich los. Prywatnie jestem szczęśliwą mamą, która uwielbia spędzać czas z rodziną. Interesują mnie podróże, dobra arabska kuchnia i wycieczki rowerowe. Kocham przyrodę i zieleń. Pracując z dziećmi czuję, że życie jest wspaniałe i kolorowe.

MAGDALENA JEDNOROWSKA
POMOC NAUCZYCIELEK - śWIERKI

Kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi wiele mnie nauczyło i dało ogrom satysfakcji. Największym wyzwaniem i jednocześnie nieopisanym szczęściem okazało się pojawienie na świecie mojego synka, Kazika. On codziennie pokazuje mi, jak cieszyć się życiem. Jak mawiał Korczak: „Dziecko ma prawo być sobą. Ma prawo do popełniania błędów. Ma prawo do własnego zdania. Ma prawo do szacunku. Nie ma dzieci – są ludzie.” Tą myślą kieruję się w pracy z dziećmi. Uważam, że każdy człowiek jest wyjątkowy i ma w sobie dobro. Wiele radości sprawia mi gotowanie słuchając głośno muzyki. Najbardziej cenny jest dla mnie czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi

ANETA KRZEMIŃSKA
asystentka NAUCZYCIELi - JODŁY

Jestem osobą kreatywną, zawsze uśmiechniętą, kochającą świat i wszystko co z nim związane. Uwielbiam podróże, które kształcą moja osobowość i dają mi dużo satysfakcji.

Jako osoba z pasją, lubiąca przygody, dobrą kuchnię oraz interesującą literaturę społeczno –obyczajową szukam odbicia w lustrze dnia codzienności.

Łącząc swoje zainteresowania z cechami charakteru z ukontentowaniem wprowadzam w życie rzesze dzieci.

Wolne chwile staram się spędzać aktywnie na wolnym powietrzu, a przede wszystkim jestem zwolenniczką długich wycieczek rowerowych z moją rodziną lub znajomymi.

Prywatnie jestem mamą Julii.

monika sztukiewicz
brzozy

Po ukończeniu studiów na kierunku ekonomicznym oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie miałam okazję pełnić różne role zawodowe. W tym procesie zmian odkryłam, że samokształcenie dostarcza ogromnej satysfakcji, a w połączeniu z nauczaniem innych, czyni je jeszcze bardziej twórczym i inspirującym.

Podczas dziesięcioletniego pobytu za granicą, byłam osobiście zaangażowana w nauczanie wczesnoszkolne oparte na modelach międzynarodowych (UK, AU, IB), co pozwoliło mi zdobyć doświadczenie, które niewątpliwie wzbogaciło mój warsztat pracy.

Moja podróż od osiągnięć akademickich do zawodowych, połączona z rolą rodzica i edukatora, wzmocniła we mnie oddanie w pracę nad rozwojem młodego człowieka. Dzisiaj cieszę się, że mogę dzielić się swoją wiedzą z dziećmi, które tak samo jak ja, są częścią niepowtarzalnej społeczności „Zielonego Przedszkola”.

KUBA EJDUK
Świerki

Pracuję z dziećmi od kiedy skończyłem 16 lat, wtedy rozpoczęła się moja przygoda jako kadra w drużynie harcerskiej. Obecnie jestem studentem pedagogiki na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. W mojej harcerskiej karierze pełniłem różne role, m.in. byłem drużynowym i osobą odpowiedzialną za organizację wspólnych form programowych na wyjazdach dla 120-200 osób. Poza tym interesuję się fantastyką oraz grami fabularnymi, które uważam za narzędzie wspierające wychowanie dzieci i młodzieży.

 

DARIA MĄKA
ASYSTENTKA NAUCZYCIELA - SOSNY

Ukończyłam studia pedagogiczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Od zawsze moim marzeniem była praca z najmłodszymi. Swoją przygodę z dziećmi rozpoczęłam od pracy w żłobku, kolejno zdobywałam doświadczenie w grupach przedszkolnych. Priorytetem jest dla mnie zbudowanie z dziećmi relacji opartych na zaufaniu i bliskości. W codziennej pracy staram się umożliwiać dziecku poznawanie świata na jego własny sposób i wspierać samodzielność. Jestem miłośniczką zwierząt, prywatnie posiadam najwierniejszego przyjaciela – psa. Oprócz tego lubię gotować i podróżować.

JUSTYNA DZIEWULSKA
PEDAGOżka specjalna

Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Specjalizuję się w pedagogice przedszkolnej i rewalidacyjnej. Dotychczas pracowałam z grupą mieszaną wiekowo. Obserwacja dzieci w tak zróżnicowanym wieku, zachęciała mnie do zagłębiania się w pedagogikę Marii Montessori. Działania usprawniające wzbogacałam asystując w zajęciach indywidualnych z dziećmi z zaburzeniami w rozwoju. Ukończyłam liczne kursy pomagające wspierać rozwój małego dziecka m.in. kurs języka migowego, metodę W. Sherborne, sensoplastykę, terapię ręki, techniki dramowe i inne.

Pracując z dziećmi staram się stworzyć im przestrzeń do działania, aby same mogły odkrywać otaczający je świat. Praca w Zielonym Przedszkolu stanowi dla mnie wyzwanie, jednocześnie otwiera mi nowy obszar do realizacji swoich niezliczonych pasji i pomysłów, które bywają czasem szalone.

Prywatnie jestem mamą Igi, która jest dla mnie inspiracją w życiu osobistym, jak również w pracy zawodowej. Moją pasją jest samodzielne tworzenie pomocy dydaktycznych dla dzieci, a moja córka zawsze jest pierwszym testerem.

AGNIESZKA AMZEL
PSYCHOLOŻKA

Skończyłam psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz podyplomowe studia o kierunku Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim uzyskując kwalifikacje do pracy z dziećmi z autyzmem, mózgowym porażeniem dziecięcym i innymi zaburzeniami rozwoju.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w niepublicznych przedszkolach, szkole, poradni psychologiczno-pedagogicznej, stowarzyszeniu.

Przez ostatnie lata pracowałam na Oddziale Zaburzeń Wieku Rozwojowego w przychodni rehabilitacyjnej. Od sześciu lat współpracuję z integracyjnym przedszkolem. Prowadzę także prywatny gabinet rozwoju i terapii.

Poszukując swojej drogi zawodowej wyspecjalizowałam się w diagnozie i terapii zaburzeń rozwoju małych dzieci. Szczególnie bliskie są mi zagadnienia związane ze spektrum autystycznym.

Praca z dziećmi i na rzecz dzieci jest moim powołaniem. Już w szkole podstawowej przebywanie z maluchami dawało mi dużo szczęścia. Stale się uczę i rozwijam, aby jak najlepiej rozumieć potrzeby i możliwości dzieci i móc na nie jak najpełniej odpowiadać. Uczę się przy tym dbać o swoje potrzeby i granice : ) Jestem osoba refleksyjną, nieustannie poszukującą najlepszych rozwiązań służących dzieciom. Głód wiedzy i poszukiwanie odpowiedzi na kolejne pytania dotyczące rozwoju człowieka doprowadził mnie do wielkiej fascynacji niedyrektywnymi metodami wychowania i terapii. Za niezbędny czynnik służący rozwojowi dziecka uważam nawiązanie z nim pozytywnej relacji i dbanie o dużą dawkę radości : )

MARTA JACZEWSKA
PSYCHOLOŻKA

Jestem absolwentką studiów psychologicznych o specjalizacji Psychologia kliniczna i Pedagogika dla psychologa oraz trenerem umiejętności miękkich. Aktualnie poszerzam swoje kwalifikacje, studiując na kierunku Wczesne Wspomaganie Rozwoju. Doświadczenie zdobywałam między innymi w Stowarzyszeniu Terapeutów (pracując z osobami ze spektrum autyzmu) oraz w Fundacji Drabina Szczęścia (koordynując różnorodne projekty mające na celu wsparcie dzieci z różnego rodzaju trudnościami). Odnajduję siebie w pracy z najmłodszymi, dlatego przez kilka lat pracowałam na stanowisku psychologa w Zespole Żłobków m.st Warszawy oraz współpracowałam z poradnią psychologiczno-pedagogiczną. Przez blisko trzy lata pracowałam w terapeutycznym punkcie przedszkolnym, prowadząc zajęcia grupowe, indywidualne, arteterapię i trening umiejętności społecznych dla dzieci ze spektrum autyzmu oraz z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Uczestniczyłam w licznych szkoleniach, warsztatach i konferencjach.

Na co dzień jestem mamą Kuby i to z nim najczęściej spędzam swój wolny czas.

Najwięcej przyjemności sprawiają mi aktywne formy wypoczynku takie jak basen, jazda na rolkach, wycieczki rowerowe, jednak po dniu pełnym ruchu z chęcią sięgam po dobrą książkę.

 

ZUZANNA SZCZĘSNA-GAWEŁ
LOGOPEDKA

Jestem absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej kierunek Społeczna Psychologia Kliniczna.
W 2010 roku ukończyłam podyplomowe studia z logopedii (Pedagogium Wyższa Szkoła Pedagogiki Resocjalizacyjnej w Warszawie).
Jestem również terapeutą Integracji Sensorycznej I i II stopnia, posiadam certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Od 2009 roku diagnozuję oraz prowadzę terapię w zakresie SI.
Ponad to jestem dyplomowaną terapeutką terapii uwagi słuchowej Metodą Tomatisa (Instytut Fizjologii i patologii słuchu w Kajetanach) oraz posiadam certyfikat oraz uprawnienia do diagnozy oraz prowadzenia Terapii Ręki (aCentrum).

 

milena PIWNIK - ROKITA
LOGOPEDkA

Ukończyłam studia magisterskie na wydziale Polonistyki zostając Filologiem Polskim ze specjalnością logopedyczną. Jako mama postanowiłam spełnić swoje marzenie i podyplomowo ukończyłam studia na kierunku Pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Od dwóch lat łącze ze sobą pracę i bycie mamą dwójki przedszkolaków. Już jako mała dziewczynka wiedziałam, że chce „zostać Panią z przedszkola”. Jestem pedagogiem z zamiłowania.  Każde dziecko jest dla mnie wyjątkowe i do każdego podchodzę indywidualnie.  Każdy dzień to dla mnie okazja do nauki mam świeże podejście, jestem otwarta i kreatywna. Najważniejsze jest dla mnie dobro dziecka i to bym mogła pokazać mu drogę jak stać się dobrym i szczęśliwym człowiekiem który będzie potrafił czerpać wiedzę i wykorzystywać ją w swoim życiu. W wolnych chwilach uczę się fotografii i z pasją oddaje się projektowaniu i urządzaniu wnętrz.

 

JĘDRZEJ SKAWINA
FIZJOTERAPEUTA

Odkąd pamiętam, zawsze lubiłem spędzać czas z młodszymi. Wiele razy prosiłem rodziców o młodsze rodzeństwo, ale mam tylko starsze. Nie mając młodszego rodzeństwa, pasję do wspierania młodzieży i dzieci realizowałem będąc harcerzem. Jestem nim od 2005 roku, z czego 10 lat spędziłem jako wychowawca na obozach i koloniach. Mogę bez wahania powiedzieć, że te przeżycia ukształtowały mnie jako człowieka i skierowały na właściwą ścieżkę życia. Kochając pracę z ludźmi oraz sport, który towarzyszył mi od przedszkola, mój wybór padł na studia na Wydziale Rehabilitacji na AWF w Warszawie. Udzielałem się tam w kołach naukowych związanych z komunikacją z pacjentem oraz pediatrią. Ukończyłem studia magisterskie i niedługo potem trafiłem do Zielonego Przedszkola. Obecnie doskonalę swoje umiejętności wychowawcze jako ojciec piątki dzieci. Jest to zdecydowanie największe wyzwanie w moim życiu. W pracy szczególną uwagę zwracam na to, jak się czuje ciało dziecka i czego ono potrzebuje, by móc wykorzystać swoje możliwości do maksimum. Staram się przy tym być jak najbliżej przyrody, dając dzieciom rozwijać się w pełni.

MARTA KURKIEWICZ
SPECJALISTKA DO SPRAW ŻYWIENIA

Specjalista do spraw żywienia, dietoterapeuta dzieci i młodzieży.

W Zielonym Przedszkolu realizuje autorski projekt edukacji ekologiczno-żywieniowej oraz udziela konsultacji żywieniowych.

Działaczka proekologiczna, propagatorka rozwoju kooperatyw spożywczych. Z wykształcenia zootechniczka, pedagożka i dietoterapeutka dziecięca. Specjalizuje się w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu.